Klantenservice
Verzending
Levertijd
Wij streven ernaar uw bestelling dezelfde dag nog te verzenden maar uiterlijk op de eerst volgende werkdag. De levertijd is daardoor meestal 1 tot 2 werkdagen. Helaas hebben wij geen invloed op hoe de verzending verloopt bij de vervoerder nadat wij uw bestelling daar hebben afgegeven.
Mocht het ons niet lukken om uw pakket uiterlijk de eerst volgende werkdag te verzenden, dan zal u hierover zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht worden.
Let op!! Diepvriesproducten worden niet verzonden. Deze kunnen enkel afgehaald worden.
Verzending binnen Nederland
Verzending boven €65,- is gratis.
Onder het aankoopbedrag van €65,- betaald u €5,95 aan verzendkosten.
Gratis verzending boven €30,- in:
– Woudenberg
Verzending naar België
Verzending boven €85- is gratis.
Onder het aankoopbedrag van €85,- betaalt u €8,95 aan verzendkosten.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Neem zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected]. Wij zullen dan proberen om uw adres nog aan te passen.
Het Kattenhuis is niet verantwoordelijk voor verkeerd ingevulde adressen.
Afhalen
Ook is het mogelijk om uw bestelling af te halen. U betaald dan geen verzendkosten.
Bij het afrekenen van uw bestelling kunt u aangeven dat u het wil komen afhalen.
Wij hebben tijd nodig om uw bestelling bij elkaar te verzamelen.
Je bestelling zal daarom vanaf de volgende werkdag klaar staan.
U heeft 7 dagen de tijd om uw bestelling af te halen.
Openingstijden*
Maandag 12:00 – 15:00 en 16:00 – 18:00
Dinsdag 12:00 – 15:00 en 16:00 – 18:00
Woensdag 12:00 – 15:00 en 16:00 – 18:00
Donderdag Gesloten
Vrijdag 12:00 – 15:00 en 16:00 – 18:00
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten
* Uitgezonderd nationale feestdagen
Afhaaladres
Rubenslaan 11
3931 TA, Woudenberg
Retourneren
Retourproces
Het kan voorkomen dat het product niet is wat u ervan verwacht had. Wat de reden ook is. U heeft na ontvangst van het product 14 dagen de tijd om het product gemakkelijk te annuleren door het herroepingsformulier op te sturen naar [email protected].
Na annulering heeft u nog 14 dagen de tijd om het product retour te zenden.
De kosten voor het retour zenden naar de webwinkel zijn geheel voor eigen rekening.
Het uitgangspunt is dat u het product slechts hanteert en inspecteert zoals u dit in een winkel ook zou mogen doen.
Mocht het product beschadigd zijn, sporen van gebruik bevatten of de verpakking meer beschadigd is dan nodig is, dan kunnen wij deze waardevermindering aan u doorberekenen.
Zorg er dus voor dat het product in originele staat met toebehoren in de originele verpakking wordt geretourneerd. Wij zullen het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen aan u terugbetalen mits het pakket bij ons in goede orde is ontvangen.
Het is mogelijk dat u door een gedeelte van uw bestelling retour te sturen, het restant van de order onder onze verzendkosten vrije drempel komt. Er zal dan alsnog €4,95 aan verzendkosten aan u doorberekend worden.
De volgende producten kunnen helaas niet geretourneerd worden:
– Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheidsdatum hebben
– Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken
– Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten
Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kunt het herroepingsformulier downloaden en mailen naar [email protected]
Klachten & Garantie
Garantie
De wettelijke garantie zijn van toepassing op onze producten. Dit betekend dat u van ons mag verwachten dat wij een deugdelijk product leveren die doet wat er redelijkerwijs van verwacht mag worden. En dat deze de eigenschappen bezit die voor normaal gebruik nodig zijn.
Een vaste garantie termijn kennen wij niet in Nederland en dit komt omdat het ene product langer meegaat dan de andere.
Is uw pakket beschadigd geraakt tijdens transport maak hier dan gelijk duidelijke foto’s van. Mocht het zo zijn dat het product hierdoor ook helaas beschadigd is, neem dan binnen 3 dagen contact met ons op via [email protected] met daarbij alle foto’s met gebreken aan verzendverpakking en de producten.
Klachten
Mocht u niet tevreden zijn met iets dan raden wij u aan om dit aan ons kenbaar te maken door een mail te sturen naar [email protected] met daarin een zo uitgebreid mogelijke beschrijving van uw klacht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
Krabben, Krabben, krabben!!!
Velen vinden het erbij horen met een kat in huis. Andere vinden het geen gezicht en zien er het liefst zo...